Alla inlägg den 1 juni 2014

Av SimmaCyklaSpring - 1 juni 2014 21:00

Jajamen, de som vill köra ett MTB-pass imorgon kan komma till Kampvägen. Avfärd kl 18.15


Välkomna hälsar Steven!

Av SimmaCyklaSpring - 1 juni 2014 20:45

Hade bestämt att jag skulle med Lisa o Johan på en runda idag, men jag vakna så tidigt så jag hann med att grädda det sista jag hade kvar av degen jag gjorde i fredags. Vaknade och hörde göken gol, så då var det väl bara att kliva upp och sätta igång. Det var ju bra. Sedan var det bara att lägga cykeln i bilen och fara till Falun.


Johan ville testa sin tempohoj så Lisa o jag låg snällt bakom. Men det gick så fort så Lisa o jag fick turas om att ligga på första o andra rulle för att hänga med. Här passerar vi Varpan.


När vi passerat Grycksbo o Bjursås for vi mot Ingels. Vi är nog i dessa krokar nu tror jag. Hursomhelst så är det då jäkligt fint.



Nu har vi passerat Rättvik och har stannat till vid avfarten mot Tällberg för att käka lite. Johan behövde även justera flaskstället lite.



Nu är vi mitt i Tällberg och det har varit skapligt drygt ett tag. Men det är fint med Siljan i bakgrunden.


Efter Tällberg avverkade vi Leksand, Tibble, Sågmyra, Grycksbo för att avsluta med att runda Varpan innan vi landade i Falun på 129 km.


Skapligt kuperat var dagens tur. Men vi hade iallafall tur med vädret. Puh.


Tack o hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards