Alla inlägg den 2 februari 2014

Av SimmaCyklaSpring - 2 februari 2014 17:09

Sådär, då är vi hemkomna från äventyret i Fryksås och Grönklitt. Känns på att ligga på träningsläger vill jag lova. Efter att kört tio km i fredagskväll och 26 km igår tog Lena en välbehövlig vilodag idag. Själv masade jag mig upp för att ta en runda med sällskap av Lisa och Johan.


Strax efter nio är vi redo att ge oss ut på helgens sista tur. Lisa, jag och Johan. Omslag i vädret hade det blivit under natten från att ha varit åtta minusgrader till att ligga bra nära nollstrecket.


Idag tog jag mig inte tid att fotografera under träningen. De gånger det blev paus behövde jag dricka och stoppa energi i munnen. Det blev lite hårdare pass idag. När vi hade kört en mil hojtade Lisa "bra pappa, du har klarat en mil under en timme" Det är ju inte speciellt fort för de som kan åka skidor men för mig hör det inte till vanligheterna att jag kommer under timmen på milen. Här är vi snart i stugan efter avklarat pass och Lisa beundrar träden med snö på. Ja det är riktigt fint i Fryksås.


Johan fick agera "skidhållare" under tiden Lisa fotograferade lite i omgivningen. 22 km blev det för min del idag. Johan och Lisa hann köra lite längre. Sedan var det fint med en dusch och lite gott käk innan vi for hemåt igen.


Jag hade sju mil i benen när jag for upp och nu har jag lagt dit sex till. Några till skall det väl bli innan Halvvasan så nog skall väl det gå bra även om det kommer att ta sin tid, men det är väl detsamma.


Vi hörs o syns, kanske i skidspåren!


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards