Alla inlägg den 4 januari 2014

Av SimmaCyklaSpring - 4 januari 2014 13:15

Idag blev vi fyra cyklister som samlades för avfärd. Men inte kunde vi ana hur kämpigt det skulle bli.


Här står jag, Steven, Lisa och Johan innan vi ger oss av. Jag hade en "lättåkt" runda på 56 km på förslag vilket alla tyckte lät bra. Vi hade då inte åkt många meter förrän det började regna. Vi drog iväg mot Aspnäs och Björnbo. Vidare förbi Backus. Vi var riktigt trötta redan där. Regnet gjorde att grusvägarna blev väldigt tungtrampade.


Efter att ha passerat Kybacken, Harhyttan och ja jag vet inte vad alla ställen heter. Varenda backe som gick att uppbringa hade jag också fått med på slingan. Här är vi i alla fall efter 45 km uppe vid Silvbergs gruvhål och nu är det drygt en mil hem.


Dagens tur som blev 56 km.


Dagens höjdprofil. Mycket upp och ner blev det. Mestadels på sugande grusvägar. Det är väl sådana här träningspass man kan vara glad över i sommar. Jag skulle tro att vi har nytta av dem då.


Tack alla som var med idag. Det var drygt men trevligt. Tack o hej!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards