Alla inlägg den 25 december 2013

Av SimmaCyklaSpring - 25 december 2013 12:30

Ja vad skånberget ligger undrar nog många just nu. Jag visste det inte heller i morse när jag vakna. Men nu vet jag. För jag tänkte att det är väl lika bra att börja köra bort slöheten man har dragit på sig under senaste månaden. Jag drog iväg mot Dalkarsnäs och Lerviken, svängde in o for genom Gessån där det var lugnt o stilla på morgonen. Ut på Nisshyttevägen igen och in vid Björshyttan och Kråktjärnsvägen en liten bit och sedan upp på Skånberget. Där tog vägen helt plötsligt slut. Jag hade ju mina förhoppningar att jag skulle kunna ta mig till Vikmanshyttan. Men det gick inte, vägen var slut och faktum var att det var jag också. Jag stannade till vid ett älgpass och drack lite och passade på att ta en bild över sjön Gessan.


Ja här tog jag efter 15 km en paus. Sedan blev det i stort sett samma väg hem. Riktigt drygt blev det trots att det inte blev mer än 30 km. 


Ojdå, när jag kolla på höjdprofilen så ser jag ju att det trots allt var lite upp och ner. Med tanke på att det var ganska blöta o leriga grusvägar bitvis så var det ju inte konstigt att det kändes tugnt.


Trots det så är jag faktiskt lite sugen på att ta en tur i morgon också. Är det någon som vill med så lägg en kommentar. Jag drar troligen kl 09.00 hemifrån. Lägg en kommentar och följ med vettja.


Hoj så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards