Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Finrunda i repris.

Av SimmaCyklaSpring - 31 augusti 2013 12:00

Då det endast var Märit som slöt upp idag av de som var med förra lördagen, och jag vet att hon tyckte det var en kanonrunda så föreslog jag att vi skulle köra något liknande idag. Från början hade jag planerat en helt annan runda men den insåg jag när jag vaknade i morse att jag inte skulle klara att ta mig runt på. Det är min högerfot som spökar igen. Måste försöka komma till läkare igen för att se vad det går att göra.


Här är de som slöt upp idag. De som står bakom min "rullator" är Ingemar, Märit, Ann och Emil. 


Vi körde upp vid kalkbrottet och ses här i Ovangårdsskogen med Ingemar i spets.


Här är vi nere i Norddalen och alla vet vad som väntar.


Det slutar inte luta mot bara för att vi passerat Norddalen, här är vi på Bygatan och drar snart upp i Ovangårdsskogen igen innan vi via kalkbrottet avslutar dagens tur vid simhallen. Vi hade då ca 13 km vilket vi nöjde oss med för idag.


Vare sig jag kan vara med eller inte så blir det en tur även nästa lördag. Håll koll på bloggen under veckan för det kommer mera.


Vi synes, tack o hej så länge.

 
 
Ingen bild

Märit

31 augusti 2013 14:09

Finfint pass idag. Vi testar väl det planerade en annan gång.

 
Ingen bild

Kalle

31 augusti 2013 14:27

Jajamen Märit. Du må tro att jag har lite rundor på gång.

 
Ingen bild

Lisa

31 augusti 2013 15:20

Det är ju inte fel med favorit i repris!:)
Jag och Johan har precis cyklat MTb här i fryksås-skogen!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards