Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av SimmaCyklaSpring - 1 augusti 2013 13:47

Patrik kommer hem i helgen och vill ha cykelsällskap. Den som vill kommer till Jetmacken i Säter på söndag för en cykeltur på racer med avfärd kl 09.00 Själv räknar jag med att bli med så då är vi två.
Lägg som vanligt en kommentar om ni vill vara med, det går bra att lägga en kommentar även om ni inte vill med. Det går även bra att vara med utan att lägga en kommentar, ni gör alltså precis hur ni vill.
Men hur ni nu än gör så vet ni att ni är välkomna! Nu kör vi!!!

Av SimmaCyklaSpring - 1 augusti 2013 13:34

Tar ett par vilodagar efter senaste vurpan. Såg att "Steven" vurpade igår och drog på sig en lårkaka. Själv vurpade jag ju i måndags och landade på ryggen, slog även i armen och fick en liten "armkaka" om det nu finns något som heter så? vad jag vet är att det finns då godare kakor än den jag drog på mig.
Vi får se hur det blir till lördag om jag kan ställa upp på någon delsträcka på Säter Triathlon. Ställer ni inte upp och kör hela tävlingen själv går det ju bra att ordna lag och köra en sträcka var. Kanhända ses vi på banan på lördag.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards