Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Lördagsträning!

Av SimmaCyklaSpring - 2 maj 2013 06:00

På lördag kl 08.50 vid simhallen. Egentligen behövs det väl ingen mer information än så. Alla vet vid det här laget att vi kör ett distanspass som går i en fart av sex minuter per kilometer. Sträckor finns efter alla behov så det är bara att komma. 


Välkomna, men glöm inte att lägga en kommentar att du kommer!

 
 
Ingen bild

Malin

2 maj 2013 08:06

Jag kommer!

 
Ingen bild

Anna Maria

2 maj 2013 14:32

Min syster vill sälja sin startplats i Göteborgsvarvet. 500:-. Någon som är intresserad?

 
Ingen bild

Peter

3 maj 2013 11:57

Jag kan inte i morgon, får bli på söndag istället.

 
Ingen bild

Rebecka

3 maj 2013 15:30

Syrran ska ha 30 års fest ikväll så jag ställer in träningen imorgon.

 
Ingen bild

Pär

3 maj 2013 16:49

Kan inte i morgon. En Uppsala resa blir det istället

 
Ingen bild

Lisa

3 maj 2013 17:32

Jag, Johan och Emma springer Lidingö ultra 26 km imorgon! Hoppas vi ses snart:)

 
Ingen bild

Jessica

3 maj 2013 18:41

Kommer inte heller! Min höft har pajat :(

 
Ingen bild

Malin

3 maj 2013 20:23

Vad tror du Kalle, blir det bara du och jag imorgon? I sånna fall kan jag ta en tur själv så kan du köra ett extra cykelpass om du vill? :-)

 
Ingen bild

Kalle

3 maj 2013 20:45

Malin, så gör vi. Har man inte skrivit nu att man tänker komma så får man liksom skylla sig själv. Ta du en tur när du känner för det så kanske vi ses på onsdag. Kör hårt.

 
Ingen bild

Malin

3 maj 2013 22:08

Kör hårt du också Kalle! Vi ses :-)

 
Ingen bild

peter

3 maj 2013 22:25

Pär och jag tänker ta en långvända på sönd kl 10,från simhallen, alla som vill kan haka på!! Självklart även Kalle om du vill cykla!!

 
Ingen bild

Rebecka

4 maj 2013 01:41

På söndag fm har vi planerat en cykeltur Säter-Falun-Säter. Hur vet jag inte riktigt än.
Men jag ville prov cykla till Ingarvet för att se tiden till jobbet.
Någon som är intresserad att följa.
Blir jag,syrran kanske Dan Norman
Hastigheten vet jag ej då vi är ovana
Starttid ej bestämt men kanske 10.då
. Men kring 23km/h.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards