Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Info inför kommande vecka!

Av SimmaCyklaSpring - 22 mars 2013 15:34

Inför kommande vecka har jag lite andra planer som jag redan nu tänker delge er. Inget gemensamt på onsdag, däremot:


Tisdag: 9 km asfaltslöpning med start kl 18.00 vid Stora Skedvi skola. Det är Stora Skedvi IK SoFF som håller i trådarna för en träningstävling. Dusch finns att använda i skolan. Vi åker dit och är med. Bra med en riktig genomkörare.


Torsdag: eventuellt ett backpass eller kort snabbdistanspass, 6 km, beror lite på underlaget. Samling i vanlig ordning kl 17.50 vid simhallen.


Lördag: lugnt långdistanspass, med betoning på långt. ca 30 km. Självklart har jag alternativ även på kortare turer, 11 och 19 km, men tanken är att de flesta ska våga testa lite längre sträckor än vad dom brukar köra. Samling som vanligt 08.50 vid simhallen.


Tre pass kan väl bli bra, för vi ska väl inte ligga på latsidan bara för att det är påsk. Nej då passar det väl äggstra bra med tre gemensamma pass.


Det här var lite kort information. Kommer mer så småningom. Vad säger ni om detta? Låt höra, eller snarare läsa! 


 
 
Ingen bild

Johan

22 mars 2013 18:05

Vad härligt med många pass även om jag nu bara kan vara med på tisdagens löpning i Skäve. Hoppas många blir med :)
Ha en trevlig helg och ett bra pass imorgon, hojt hojt

 
Ingen bild

Rebecka

22 mars 2013 20:19

Tyvärr kan jag/vi vara med något.
Åker till sälen över påsk och tisdagen har dottern skid/orientering.
Men vi kommer snart tillbaks.
Glad påsk på er alla.

 
Ingen bild

Rebecka

22 mars 2013 20:20

Ett EJ skulle oxå vara med

 
Ingen bild

Johanna

22 mars 2013 20:45

Vilken rolig vecka...tisdag bokad för annat får se torsdag och/eller lördag om jag hinner vara med. Har fått liten känning i ena vaden...så får se hur det känns i den mot slutet av nästa vecka.

 
Ingen bild

Lisa

22 mars 2013 21:45

Jag hade gärna varit mes på allt men jobbar på tisdag! Men räknar med att komma på torsdag och på lördag:)

 
Ingen bild

Sara

23 mars 2013 14:06

Vilken trevlig vecka,hoppas på att förkylningen släpper snart så jag kan vara med.

 
Ingen bild

Pär

25 mars 2013 18:24

Borde fungera både torsdag och lördag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards