Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

Nu håller vi alla tummar vi har för Jessica!

Av SimmaCyklaSpring - 3 mars 2013 08:00

Jajamen, nu har Jessica påbörjat färden ner till Mora. Hoppas det går bra för Jessica och vi är många som följer henne på vägen. Jessica som vi är vana att se henne, här på en löptur en augustikväll runt Ljustern. Jessica har startnummer 18301 och befinner sig just nu i spåret.

 
 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 09:36

Sådär, då har Jessica passerat Smågan efter 1.21 med en beräknad målgång på 11.04 Det är ju väldigt trångt i början, och Jessica är stark så hon skall nog klara en tid som är snabbare än så skulle jag tro.

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 10:25

Ojojoj, nu minsann har det lättats upp i spåret vad jag förstår och Jessica har kunnat börja åka på. Hon har nu passerat Mångsbodarna på 2.19 med en beräknad måltid på 8.41 Härligt härligt Jessica.

 
Ingen bild

Lisa

3 mars 2013 10:41

Hejja hejja!!:)

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 11:12

Här går det undan. Jessica har nu passerat Risberg på tiden 3.07 och har då fått ytterligare en bättre måltid. Den ligger nu på 8.02 och Jessicas placering är nu finfina 475.

 
Ingen bild

peter

3 mars 2013 11:23

Heja , heja, heja Jessica vi håller koll!!

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 12:15

Jessica ångar på. Evertsberg är passerat på 4.12 och beräknade måltiden är fortfarande 8.02 ojojoj, placeringen har hon nu förbättrat till 448, inte illa.

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 13:27

Här går det undan för Jessica, passerat Oxberg på 5.22 och har nu en beräknad sluttid på 7.47 Jessica verkar stabil och ligger nu på plats 458. Ojoj, nu blir det tre slitsamma mil.

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 14:21

Oj vad det går, Jessica passerade nyss Hökberg på tiden 6.16 och har nu förbättrat sin beräknade måltid ytterligare till under åtta timmar, närmare bestämt 7.57 Håll i nu Jessica.

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 15:12

Helt fantastiskt vad Jessica kör på. Har passerat Eldris på 7.08 och ligger nu på en beräknad sluttid på 7.55 Fantastiskt vad stark hon är, nio km kvar nu.

 
Ingen bild

Lisa

3 mars 2013 15:18

Riktigt bra jobbat!!

 
Ingen bild

Kalle

3 mars 2013 15:55

Ja då var Jessica i mål. Vilken tjej, körde in på 7.52.19 vilket gav placering 466. Helt suveränt kört Jessica. Jag bugar o bockar.

 
Ingen bild

peter

3 mars 2013 17:45

Jag håller med Kalle; Helt suveränt åkt! Stort Grattis!!

 
Ingen bild

Maria H

3 mars 2013 17:57

Grattis, starka Jessica! Bra jobbat! Skönt att du kunde köra!

 
Ingen bild

Johan

3 mars 2013 18:07

Jäkligt bra kört Jessica. Imponerande :)

 
Ingen bild

Maria G

3 mars 2013 21:13

härligt Jessica !!
Kanske kan vi bli ett gäng som kör hela klassikern nästa år ??
Vad säger ni om det ?

 
Ingen bild

Malin

3 mars 2013 21:16

Härligt Jessica! Du är grym! :-)

 
Ingen bild

Jessica

4 mars 2013 19:11

Tacka för suveränt pepp! Känns skönt efter ett tufft lopp! Skulle haft er med igår det hade nog underlättat betydligt! Det var en tung resa till Mora, började dåligt med att jag fastnade på vänsterkanten i backen och blev riktigt sen till Smågan. Sen gick det ganska bra en liten bit innan någon trampade av min ena truga och jag fick staka med en arm i ca 8-9 km innan jag hittade någon som delade ut en stav. Emarmsstakandet resulterade i en ond överarm! Efter fyra mil blev spåren i stort sett obefintliga och glidet var uruselt ( nästa gång ska jag inte valla själv :/ ). Men men efter en omvallning kom jag till slut nöjd och glad till Mora och nu ska jag bara vila min ömma kropp innan kommer till er och springer igen! Kram alla!!!

 
Ingen bild

Kalle

4 mars 2013 19:28

Heja Jessica, du är suverän. Vila ut ordentligt nu innan du sätter igång. Men jag förstår ju att du längtar efter oss, och vi efter dig. Kram kram på dig själv.

 
Ingen bild

peter

4 mars 2013 22:57

Jessica- det lät tufft det där!! Men du var tuffare som trots det du beskriver tog dig till Mora på kanontid!! Mycket bra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards