Alla inlägg den 13 februari 2013

Av SimmaCyklaSpring - 13 februari 2013 19:54

Ja den som vill åka ett fint lopp i helgen kan vara med på detta lopp. Det var Ann som tipsade om det på kvällens träning.



Klicka på länken för mer information. 

http://falunborlangeloppet.se/


Vad jag förstod skulle Ann o Ingemar åka. Skall fler dit, skriv en kommentar!



Av SimmaCyklaSpring - 13 februari 2013 19:45

Ja ikväll var det en sån där riktigt härlig kväll igen. Som gjord för att träna, i goda vänners lag. Minus fyra grader, nästan vindstilla och knastrande snö, härligt härligt. De som var med var,


  På knä, Thomas och Rebecka. Bakom ser vi två Mattias, Ann och Sara.


När vi sedan hade klarat av uppvärmningen var det dags för sex intervaller om vardera fem minuter, däremellan var det två minuters joggvila så att vi fick ner pulsen till lite behagligare nivå samt återsamla oss så vi kunde köra gemensam start igen. Vi sprang förbi sågen o badplatsen, ja vi hann faktiskt ända bort dit sista gatlyset står innan vi fann för gått att köra hemåt igen. Efter lite nerjogg och ett par övningar till så hade det gått drygt en timme och vi kände oss alla nöjda med vad vi presterat. Själv var jag nöjd över att jag inte körde omkull. Jag har gjort två riktiga vurpor i vinter så jag hoppas jag har fyllt min kvot för ett tag.


Innan vi skildes för kvällen var vi överens om att bara Vasaloppveckan är över så drar vi igång med våra lördaglöpningar igen. Men innan dess hinner vi med två onsdagspass till.


Vi ses, tack o hej!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards