Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Onsdagsintervaller i regn!

Av SimmaCyklaSpring - 17 oktober 2012 19:48

Men vad gör det, det var inga sura miner här inte. Nej tacka för det när "Olga" var på besök.


Nina, Peter som var åter efter en månads förkylning, bra bra. Sandra, Mattias, Johan, Ingemar, Lisa, Ann och så Emma som var med för första gången, hjärtligt välkommen är du och vi hoppas få se dig hos oss fler gånger.


Hela tio stycken var vi ikväll, ja, eller elva då med "Olga" Var är hon då kanske någon undrar. Ja hon blev inte med på bild för hon kom inte förrän uppvärmningen var avklarad.

Vi började dock som sig bör med lite information om dagens, eller rättare sagt kvällens övningar. Det börjar ju bli lite kulet om kvällarna så ikväll skötte vi både informationen och dokumentationen inomhus. Det regnade när vi började men efter uppvärmning och några intervaller så sken, nej inte solen, men det blev ändå riktigt behagligt.


När alla intervaller var avklarade och nedvarvningen genomförd så var kl 19,15 och alla kände sig nöjda med kvällen. Kan väl inte vara annat i ett sådant gäng. Riktigt skoj.


Nu ses vi på lördag då det är dags för ett lite längre och lugnare pass.

Vi ses. Tjingeling!



 
 
Ingen bild

Erik

17 oktober 2012 20:23

Härligt! Vilket löpargäng!!

 
Ingen bild

Jessica

17 oktober 2012 20:58

Härligt jobbat! Olga är inte att leka med :) Själv fick 4 intervaller runt "vår" runda i Dalsbyn medan grabbarna tränade hockey, men nog saknades det trevliga sällskapet...Nästa vecka hoppas jag kunna komma.

 
Ingen bild

Johan

17 oktober 2012 21:20

Vilket härligt pass det blev. Roligt att Emma var med, bra kämpat :)

 
Emma

Emma

17 oktober 2012 21:30

Tack för ikväll, det var jätteroligt att vara med! Jag kommer igen så snart jag kan :)
Och stort tack Kalle för brödet och frukten! Jag blev jätteglad :)

http://emmetg.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria H

18 oktober 2012 09:23

Bra kämpat. Hade hoppats på att vara med men ägnade min tid till att förpacka älgkött istället...

 
Ingen bild

Lisa

18 oktober 2012 10:12

Himla bra pass igår!:) känns i vaderna idag!! Hoppas vi ses på lördag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards