Alla inlägg den 12 september 2012

Av SimmaCyklaSpring - 12 september 2012 19:30

Det var stort manfall idag när det var intervalldags. Många var nog trötta i bena efter gårdagens hårdkörning i Djupdalen. Några var sjuka och andra hade annat för sig, så är det. Jag for dock ut till simhallen för säkerhets skull, trodde att kanske ingen skulle komma, men ack vad fel jag hade. Jag fick hälsa en ny bekantskap välkommen till vårat stora löpargäng. Nåja, vi brukar ju för det mesta vara ganska många. Vi satt och språka en liten stund och som sig bör så skall det ju förevigas även denna gång.


 

Sådär, nej jäklar det där blev inte bra. Stina påpeka att jag höll kameran upp o ner.


 

Nu blev det bra. Stina heter som sagt tjejen som dök upp. När det inte kom några fler skildes vi utan att köra något pass. Vi blev däremot överens om att vi gör ett nytt försök på lördag. Du är riktigt välkommen då Stina och jag törs faktiskt lova att vi blir fler då.


Själv rekade jag lite inför lördagens långpass.


 

På det här området blir det fina turer på lördag. Välkomna då.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards