Alla inlägg under augusti 2012

Av SimmaCyklaSpring - 11 augusti 2012 13:06

Ja det känns nästan så, att uppladdningen inför nästa års Vätternrunda började i och med dagens runda. Jag har ju varit riktigt lat under sommaren och inte kommit mig för att cykla i stort sett inget alls. När nu Patrik igår undra om jag skulle med så var det precis vad som behövdes för att komma igång igen. Vi samlades nere vid FD Statoil och de som dök upp var Maria, Bosse, Peter och Patrik, o så jag då förståss. Maria hade tempocykeln och skulle köra ett sista pass inför Kalmar på lördag så hon skulle köra lite intervaller. Vi tog sällskap med Maria till Torsång där hon vände för att sätta igång med sina specialare. Vi andra fortsatte i vår takt mot Stora Tuna och Kvarnsveden innan vi efter 55 km hamnade vid Torsångs Café där vi tog en fika.


 

  Här sitter Bosse, Patrik och Peter och tar en välbehövlig fika. Efter att vi avhandlat vissa vikiga världshändelser var vi redo att äntra våra cyklar igen. Det blev närmaste vägen hem, när vi passerade Gustafs såg vi en löpare som var ute. Jo minsann, det var ingen mindre än Jessica som var ute och vässade formen som visserligen redan såg mycket bra ut. Vad jag förstår har hon skött träningen bra under vårt sommaruppehåll. Vi fortsatte mot Säter och hade då 75 km på våra mätare när vi var hemma. Med det var vi riktigt nöjda för idag. Nu hoppas jag bara att jag kan hålla i det här så att det kan bli en behaglig resa på Vätternrundan även nästa år.


Tack för idag allihopa. Tjingeling!

Av SimmaCyklaSpring - 10 augusti 2012 15:17

Träffade Patrik idag som är hemma i Säter på besök och han undrade om jag ville med ut på en cykeltur imorgon. Det vill jag. Är det fler som vill så kom till macken kl 09.00 FD Statoil. Ta även med en slant för det blir en fika i Torsång.


Välkomna, Tjingeling!

Av SimmaCyklaSpring - 10 augusti 2012 15:09

Den som är sugen att vara med på ett trevligt motionslopp inför höstupptakten kan vara med på detta. Lägger in injudan som den är.


 


Ha koll på bloggen för det kommer att bli lite tätare mellan inläggen nu än vad det varit under sommaren.


Välkomna till höstens aktiviteter, tjingeling!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards