Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av SimmaCyklaSpring - 22 augusti 2012 20:00

Sådär, då var vi igång igen. Hela elva stycken var vi som slöt upp till kvällens intervallpass.

 

På knä ser vi Johan, Rebecka, Maria och Linda som var en ny bekantskap för oss, hoppas du känner dig välkommen och att vi får se dig fler gånger på våra träningar. Stående ser vi Malin, Jessica, Maria, Ingemar, Ann, Emelie och så jag själv då som också fick vara med på bild.


 

Innan vi ger oss ikast med kvällens huvudövning som är intervaller är det en ordentlig uppvärmning med lite löpskolningsövningar av olika slag. Maria instruerar och alla övriga suger i sig så att det skall bli rätt.


 

Här går det undan så det står härliga till. Det verkar som alla skött sommarträningen bra för jäklar vilken fart det var på alla ikväll. Visserligen är det kanske inte så ofta man kör den här typen av pass på egen hand så risken är väl att en o annan vaknar med träningsvärk imorgon. Men det kan det vara värt.


 

Lite regn kom det under passet och det verkade sniglarna uppskatta, dom hade samlats till möte både här o där. 


Maria kommer vi nu inte att få se lika ofta framöver som vi haft förmånen att göra det senaste året. Maria börjar nu studera på annan ort men hon har lovat att komma på besök när det finns tid till det. Vi önskar dig lycka till med studierna och ser verkligen fram emot att du kommer och är med oss när det passar dig. Du skall också veta att vi är så tacksamma över att du ställt upp och hjälpt oss när du kunnat.

Dom första åren körde vi ju bara långpass på lördagarna men sen Maria blev med har det ju även blivit intervaller en dag i veckan. Vad jag förstod på de som var där så tyckte jag mig förstå att det var en enig skara som ville att vi skall fortsätta i samma anda, så gott vi nu kan på egen hand. Så då gör vi väl det då. 

Men det är inget enmansprojekt, Maria kommer att supporta med lite lämpliga övningar till våra "onsdagsträningar" och själv tar jag fram lite lämpliga förslag på turer till "lördagslöpningarna". 

Sen har jag en önskan om att alla hjälper till att hålla bloggen levande.


Med det slutar jag för idag. Tjingeling så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards