Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

RACEREPORT från testloppet 29/2

Av SimmaCyklaSpring - 29 februari 2012 19:33

 

Här är vi , gänget som i dag körde testloppet på 3 kilometer.

Kalle agerar fotograf , och support längs banan.

tack för det Kalle !


Vi körde som vanligt en uppvärmningsjogg och några uppvärmningsövningar utan att trötta ut oss allt för mycket.

När det så var dags för start körde vi individuell start med 30 -60 sekunders mellanrum mellan varje person.

Alla verkade ge allt och köra så snabbt de kunde.

    

Frida i full fart vid målgång , snabb och stark .



 

Ann kollar tiden efter en som vanligt stabil insats.


Några av oss körde ett 1500 meter långt "stegringslopp" som avslutning för att klämma ut lite extra fart ur benen .

Gött


BRA JOBBAT !

Idag kan vi vara mer än nöjda med dagens träningsprestation.

 

Vi ses på Lördag för en tur !

 

TJINGELING !

 

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 9 mars 09:08

Ja nu är vi i Stockholm ett par dagar. Vi började vår vistelse med att träffa en kär gammal bekant till mig som jag lärt känna genom mitt arbete. Det är Birgitta här till höger i bild som bor i Stockholm. Första gången vi träffades är faktiskt bra...

Av SimmaCyklaSpring - Fredag 1 mars 09:39

Ja det var länge sedan jag skrev på bloggen. Senaste inlägget var den 16 septemer ifjol. Då hade vi precis kommit hem från en vända i norr med husvagnen. Jag var rejält förkyld då och det blev lite stiltje på det mesta. Orken tröt helt enkelt. Har ...

Av SimmaCyklaSpring - 16 september 2023 10:36

Ja nu har vi varit ute på en riktig långrunda. Vi for i lördagsmorse och efter 53 mil var vi vid Nordmalings Camping. Där övernattade vi innan vi for vidare.   Vi stannade till i Umeå och besökte platsen där K4 låg när jag var i det militär...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards