Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av SimmaCyklaSpring - 23 augusti 2011 22:09

VILL DU KOMMA I GÅNG MED ATT SPRINGA ???

Vi har funderat på att starta en kom i gång grupp för er som inte springer fem sex sju åtta nio tio elva tolv tretton fjorton kilometer bara så där, men kansek skulle vilja.


Så är du intresserad av att komma med och KOMMA I GÅNG nu under hösten.

så maila mig

mgtriathlet@gmail.com


så skapar vi en grupp !

( om det finns intresse )


simma lugnt

MAria

Av SimmaCyklaSpring - 23 augusti 2011 19:45

Jajamen, jag hade laddat upp och tog stora oxpiskan med mig till kvällens träning. Jag hade även smort kedjan och pumpat däcken för nu skulle det bli åka av. Nu var det bara på det viset att den enda som var löpsugen idag var Jessica. Eva var visserligen där och hon verkade också löpsugen men hon har som jag, problem med en fot så hon hade varit i hallen och summit lite istället. Eva ställde snällt upp och var fotograf innan jag och Jessica tog oss an kvällens löppass.


  Jessica och jag låter oss "fotas" före kvällens pass.


Nu skippade vi ju det som var planerat för kvällen, vad det var får bli en väl bevarad hemlighet hos oss som var där. Vi enades istället om att ta en lugn o fin tur runt Ljustern. Så fick det bli, Jessica sprang och jag cyklade.


  Här går det undan.


Strålande väder var det och vi hade en riktigt behaglig tur och vi hann avhandla både det ena och det andra på vår väg runt Ljustern.


  Fint klipp i steget, nu är det bara en km kvar, men Jessica är fortfarande pigg.


Nästa tisdag kör vi igen, då är Maria med och håller i trådarna så då hoppas jag att vi blir fler igen.

Tjingeling tjingeling. Kalle.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards