Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Lördagslöpning igen, 8 o 16 km!

Av SimmaCyklaSpring - 1 december 2011 06:00

Jajamen, nu är det dag att börja ladda igen. Men nu på lördag blir det långturer av det lite kortare slaget. Vi har ju kört ganska långa pass nu varje lördag på sista tiden. Tanken är ju inte att vi skall slita ut oss så här års. Tanken är ju att vi skall få inspiration av varandra som gör att vi orkar hålla igång den här mörka årstiden. Så dom som tycker att 8 km kan vara ett lagomt långpass tar sällskap med mig. Dom som vill springa 16 km kommer att få sällskap av Maria. Oavsett vilken tur vi tar så kommer vi alla att springa tillsammans dom första fem kilometrarna. Hur bansträckningen ser ut får dom som kommer på lördag veta. Sedan går ju båda dessa sträckor att både förlänga och förkorta allt efter behag.

Och föresten, glöm inte badkläder, det är skönt med ett avbad efteråt.

Välkomna till en behaglig tur både nya som gamla lördagslöpare.

Tjingeling

/ Kalle och Maria.

 
 
Ingen bild

Maria och Kalle

1 december 2011 09:02

ps . skriv gärna en kommentar om du kommer så vet vi ungefär hur många vi blir

 
Ingen bild

Lisa

1 december 2011 10:11

Jag och Johan kommer! Blir 16 km för mig och tror Johan springer 8. Ses på lördag! :)

 
Ingen bild

Lisa Sandberg

1 december 2011 17:40

Jag kommer också och tänkte hänga med på 16 km :)

 
Ingen bild

Erik

1 december 2011 22:03

Jag kommer hem i helgen och blir med på 8 km.

 
Ingen bild

Anna

2 december 2011 15:23

Jag hoppas kunna hänga med i morgon. Tror förkylning har gett sig.

 
Ingen bild

Jessica

2 december 2011 18:49

Kommer inte imorgon, har blivit riktigt förkyld! Ha en skön tur!

 
Ingen bild

Christer L.

2 december 2011 19:30

Jag kommer, skojskoj!

 
Ingen bild

Jonas

2 december 2011 19:52

Efter flera småförkylningar hoppas jag kunna vara med i morgon...

 
Ingen bild

Emil

2 december 2011 21:04

Kommer inte imorgon, förkylningen kom tillslut ikapp även mig!

 
Ingen bild

Maria

2 december 2011 22:01

Krya på er Emil Frida och Jessika !
Vi andra ses i morgon och springer i väg kl 9 i fall någon missat vilken tid vi brukar starta ....

 
Ingen bild

Kalle o Erik

3 december 2011 07:23

Rapport från sjuksängen. Tyvärr så måste jag meddela att Erik ej kommer på grund av halsont. Själv kommer jag ej heller på grund av världens förkylning. Nu var det hemskt vad många det är som är sjuka. Frida, Jessica, Anna o allt vad ni heter som är eller nyss varit förkylda. Det är ju inte roligt men ni kan ju i alla fall trösta er med att ni inte är en kar. För ni kanske vet hur sjuka vi blir när vi blir förkylda. Snyft snyft, önskar er en fin tur i dag ni som är på benen.

 
Ingen bild

Jonas

3 december 2011 10:35

Tack för en härlig tur.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards