Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av SimmaCyklaSpring - 4 augusti 2011 16:28

Ja ha nu är jag ännu mera laddad...

Har varit på sista minuten simtekniktipslektion med bästa simcoachen Per Dicander 

 

   Per ger här sina bästa tips vad gäller benspark.


Packat bilen full med min resekamrat Tina Åbjörn från Örebro, druckit vitargo, checkat in på hotellet, druckit vitargo, kollat in Örebro, druckit vitargo, bytt däck , druckit vitargo, kollat in kalmar, druckit vitargo, käkat på några av kalmar restauranger, druckit vitargo, testat simbanan , druckit vitargo, och nu ska jag sova en stund innan middagen , sedan dricka vitargo och äta middag med förhoppningsvis några andra dalatriathleter... , vi får se.

   We can do it , Tina och jag !


I morgon har vi massor att stå i , förutom att dricka vitargo ska vi montera alla grejjor på cykeln lägga i ordning tävlingskläderna , gå ner till tävlingscentrum ( 200 meter från hotellet ! ) och kolla expot, hämta startnummer, gå på preracemöte( två timmar , så vi får se till att ta med oss lite vitargo för att orka med..) och gå på pastaparty.

 

Kalmar stadshotell , toppen ställe , dyrt och med kanonservice och kanonfrukost.




TJINGELING !

ps .

jag är inte sponsrad av Vitargo

det finns en sms tjänst där man kan följa deltagarna.

Det kostar 5 kr per mellantid = 50 kronor för hela loppet

Du skriver KTmellanslagstartnummer till 72700


För mig blir det KTmellanslag174

( skriv alltså inte mellanslag utan gör ett mellanslag dvs ett mellanrum)


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards