Alla inlägg den 2 juni 2011

Av SimmaCyklaSpring - 2 juni 2011 12:20

Här kommer lite bilder från min o Johans första triathlonträning. Maria lurade med oss (tur att vi är lättlurade) till Falun igårkväll. Det skulle bli 300 m simning, 11 km cykling och tre km löpning.

  Vi började med simning i Lugnets 28 gradiga utebassäng. Det gick ju bra.


  Johan o jag var uppe samtidigt ur vattnet så nu gäller det att byta om för cykling.


  Här är Johan på väg mot avklarad cykeltur.


  Cirka en minut senare kommer jag.


  Johan har en hiskelig fart på löpningen så fotografen (Lisa) får bara en oskarp bild.


  Själv tar jag det lugnare, vill ju att det blir en bra bild.


  Här kommer Maria på väg mot mål.


  Johan är också klar för dagen.


  Sådär, nu är även jag i mål.


  Trötta men nöjda tas vi emot av Lena.


  Tack Maria att du fick med oss på detta. Det här var riktigt skoj. Det var minsann inte sista gången. Trots att det var träning så blir det ju ändå lite tävlingsmoment när man är så pass många. Vi var drygt 30 stycken. Hur länge vi höll på, ja Maria höll på 41.38, Johan 44.07 och jag 46.05 Nästa träning av detta slag blir i Borlänge den 29 juni. Då hoppas jag att ännu fler blir med av oss som brukar springa tillsammans. Det här var skoj, jag lovar.

Kalle S.



 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards